In de e-mail of brief die u van ons heeft ontvangen, staat de naam van de partij waar u een schuld had. Deze schuld hebben wij gekocht. Vanaf nu hoeft u niet meer aan deze partij te betalen en heeft u een schuld bij Hoist Finance.
Meer informatie vindt u in deze video
Uw klantnummer en mapnummer staan in alle brieven, e-mails of sms berichten die u van ons ontvangt.
Kunt u uw klantnummer of mapnummer niet vinden? Bel dan 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Via ons portaal kunt u 24/7 veilig en eenvoudig de hoogte van uw openstaande schuld bekijken. Via het portaal kunt u uw schuld betalen of een betalingsregeling opstellen.
Het is uw eigen verantwoordelijkheid om documenten goed te bewaren. Als u deze niet meer kunt vinden, kunt u ons een verzoek sturen via het contactformulier. Wij zullen uw verzoek in behandeling nemen en de documenten toesturen.
· Ik had al betaald voordat Hoist Finance de schuld heeft gekocht
Als u van mening bent dat u geen achterstand meer had bij de partij waar wij de schuld van hebben gekocht, bel ons dan op 088- 1414 000 zodat er geen verdere kosten bij u in rekening worden gebracht. Als blijkt dat u geen schuld meer had bij die partij, zullen zij contact met ons opnemen en zullen wij dit verder afhandelen.
· Ik heb al betaald aan Hoist Finance
Als u van mening bent dat de hoogte van uw schuld niet juist is, omdat u al aan ons heeft betaald, verzoeken wij u om ons de betaalbewijzen toe te sturen via het contactformulier.
Op het betaalbewijs moet zichtbaar zijn: rekeningnummer, naam rekeninghouder, datum betaling en de hoogte van het betaalde bedrag.
· Ik had geen achterstand bij de vorige partij
Als u van mening bent dat u geen achterstand meer had bij de partij waar wij de schuld van hebben gekocht, neem dan eerst contact op met die betreffende partij. Bel ons daarna op 088- 1414 000 zodat er geen verdere kosten bij u in rekening worden gebracht. Als blijkt dat u geen schuld meer had bij die partij, zullen zij contact met ons opnemen en zullen wij dit verder afhandelen.
· Ik ben het niet eens met deze schuld
Als u van mening bent dat (de hoogte van) deze schuld bij Hoist Finance niet juist is, bel 088-1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier met daarin de reden waarom u van mening bent dat deze schuld niet juist is.
In de e-mail of brief die u van ons heeft ontvangen, staat de naam van de partij waar u een schuld had. Deze schuld hebben wij gekocht. Vanaf nu hoeft u niet meer aan deze partij te betalen en heeft u een schuld bij Hoist Finance.
Meer informatie vindt u in deze video.
Als u een bericht van de deurwaarder heeft ontvangen, vragen wij u contact met deze partij op te nemen. Hoist heeft dan namelijk de schuld aan de deurwaarder overgedragen. U vindt de contactgegevens van de deurwaarder op de brief of de e-mail die u heeft ontvangen. Voor vragen over het BKR kunt u contact opnemen met Hoist Finance.
Bel 088-1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Als u geen reactie geeft op gestuurde brieven of e-mails, dan proberen we samen met u te achterhalen waarom dat is. Een huisbezoek kan ervoor zorgen dat u gelijk aan de deur geholpen kan worden als er iets niet duidelijk is. Heeft u verder nog vragen? Bel 02 773 26 11 of stuur een e-mail via het contactformulier.
U kunt uw klacht indienen via het contactformulier op de website. Selecteer 'ik heb een klacht' bij de vraag 'Waar gaat uw vraag over?'. Wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt.
U kunt een eenmalige betaling doen via ons portaal. Als u betaalt via het portaal weet u zeker dat de betaling goed door ons wordt verwerkt. Betalen via het portaal is veilig en 24/7 mogelijk. Klik hier om het portaal te bezoeken.
Wilt u het bedrag toch liever zelf overmaken? Ons rekeningnummer is: IBAN NL61 INGB 0674 8027 99 ten name van Hoist Finance AB. Vermeld uw mapnummer in de omschrijving van uw betaling. Uw mapnummer staat in alle brieven, e-mails of sms berichten die u van ons heeft ontvangen.
U kunt uw schuld in één keer betalen of maandelijkse een deel van uw schuld betalen.
· In één keer betalen
U kunt een eenmalige betaling doen via ons portaal. Als u betaalt via het portaal weet u zeker dat de betaling goed door ons wordt verwerkt. Betalen via het portaal is veilig en 24/7 mogelijk. Klik hier om het portaal te bezoeken.
Wilt u het bedrag toch liever zelf overmaken? Ons rekeningnummer is IBAN NL61 INGB 0674 8027 99 ten name van Hoist Finance AB. Vermeld uw mapnummer in de omschrijving van uw betaling. Uw mapnummer staat in alle brieven, e-mails of sms berichten die u van ons ontvangt.
· Maandelijks een deel betalen
U kunt zelf een betalingsregeling opstellen via ons portaal. U heeft hiervoor uw klantnummer nodig, welke staat vermeld in de brieven of e-mails die u van ons ontvangt. Klik hierom naar het portaal te gaan.
Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een betalingsregeling? Bel 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier
U kunt zelf een betalingsregeling opstellen via ons portaal. U heeft hiervoor uw klantnummer nodig, welke vermeld staat in de brieven of e-mails die u van ons ontvangt. Klik hier om naar het portaal te gaan.
Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een betalingsregeling? Bel 088 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
U kunt zelf een betalingsregeling opstellen via ons portaal. U heeft hiervoor uw klantnummer nodig, welke vermeld staat in de brieven of e-mails die u van ons heeft ontvangen. Klik hier om naar het portaal te gaan.
Heeft u hulp nodig bij het opstellen van een betalingsregeling? Bel 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Via ons portaal kunt u zelf uw betalingsregeling wijzigen. Klik hier om naar het portaal te gaan.
Heeft u hulp nodig bij het wijzigen van uw betalingsregeling? Bel 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Wij sturen u alleen een bevestiging als u hier specifiek om vraagt. U kunt de hoogte van uw openstaande schuld zien in uw online account via ons portaal. Komt u er niet uit? Bel 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
U kunt geen account aanmaken als de schuld op naam van een bedrijf staat. Voor al uw vragen belt u 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Staat uw schuld niet op naam van een bedrijf en lukt het niet om een account aan te maken? Neem dan telefonisch contact op of stuur een e-mail via het contactformulier.
Om in te kunnen loggen moet u zich eerst registreren.
Bent u uw wachtwoord vergeten? U kunt deze zelf opnieuw instellen door te klikken op ” Uw wachtwoord vergeten?” als u probeert in te loggen.
Lukt het inloggen nog steeds niet? Bel 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier
Het kan een aantal uur duren voordat de betaling is verwerkt. Als uw betaling na 48 uur nog steeds niet te zien is, neem dan contact op met uw bank. Controleer ook de omschrijving in uw betaling.
Komt u er niet uit? Bel 088-1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Alle betalingen die u aan ons heeft gedaan kunt u zien in uw online account via ons portaal.
Als u nog geen toegang heeft tot uw online account, kunt u zich registreren.
Komt u er niet uit? Bel 088- 1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Als u zich heeft aangemeld voor schuldhulpverlening, vragen wij u een bewijs toe te sturen via het contactformulier
Als u al in de schuldhulpverlening zit, verzoeken wij u ons de organisatie en de naam van uw schuldhulpverlener door te geven via het contactformulier, wij zullen dan met hen contact opnemen.
Komt u er niet uit? Bel 088-1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
Het kan voorkomen dat de uitspraak schone lei niet bij ons bekend is. U kunt ons een duidelijke foto of kopie van het gehele vonnis schone lei toesturen via het contactformulier.
Komt u er niet uit? Bel 088-1414 000 of stuur een e-mail via het contactformulier.
U bent een kredietovereenkomst aangegaan bij de partij waarvan wij de schuld hebben gekocht. Als u een kredietovereenkomst aangaat, wordt dat automatisch geregistreerd in het BKR. Als u niet op tijd betaalt, zal de kredietverstrekker in het BKR melden dat u een achterstand heeft. Hoist Finance is wettelijk verplicht om de BKR-registratie over te nemen van de vorige partij.
Meer informatie over het BKR kunt u lezen op de website van Stichting BKR.
Als uw volledige schuld is betaald, leggen wij de datum van uw laatste betaling vast als werkelijke einddatum van uw krediet. Het BKR bewaart uw registratie 5 jaar en daarna wordt de registratie door het BKR verwijderd.
Meer informatie over het BKR kunt u lezen op de website van de Stichting BKR.
U kunt de hoogte van uw schuld controleren via uw persoonlijke account in ons portaal. Als hier nog een openstaand bedrag vermeld staat, terwijl u van mening bent dat uw schuld volledig is betaald, verzoeken wij u om ons de betaalbewijzen toe te sturen via het contactformulierOp het betaalbewijs moet zichtbaar zijn: rekeningnummer, naam rekeninghouder, datum betaling en de hoogte van het betaalde bedrag.
Als uw schuld wel is betaald, maar de einddatum nog niet is vastgelegd bij uw BKR-registratie, kunt u ons een e-mail sturen via het contactformulier. Vermeld uw naam, geboortedatum, adresgegevens, telefoonnummer en het contractnummer van uw registratie bij het BKR. Of bel ons op 088-1414 000. Wij zullen de einddatum alsnog vastleggen als blijkt dat uw schuld daadwerkelijk is betaald.